20 vragen over mij!

Om mij beter te leren kennen ga ik een aantal vragen beantwoorden!

1. Wat is je lievelingskleur?
Ik vind olijfgroen erg mooi, maar lichtblauw ook!

2. Wat is je lievelingsfilm?
Pfoeh, lastige vraag! Ik ga dan toch voor Nothing Hill, lekker zwijmelen...

3. Wat voor muziek vind je het leukst?
Ik vind heel veel muziek leuk, meestal luister ik lekker naar de radio omdat ik zelf niet weet wat ik aan zou moeten zetten. Wel luister ik op YouTube vaak covers van Postmodern Jukebox, heel leuk. Vooral Umbrella en Bad Guy!

4. Welke tv serie ben je nu aan het binge watchen?
We (mijn vriend en ik) hebben zojuist Sex Education, seizoen 2, in no-time gekeken. Té grappig! We zijn ondertussen ook bij seizoen 3 aangekomen van Vis a Vis, maar die staat nu op een laag pitje.

5. Van wat voor soort eten houd jij?
Mijn favoriete eten is wraps met van alles en nog wat erin, Mexicaanse burritos bijvoorbeeld. Maar kip cashew met bloemkoolrijst staat ook hoog op mijn favorietenlijstje!

6. Wat is je favoriete quote?
She believed she could, so she did. 

7. Waar koop je het liefst je kleding?
Dat verschilt per item. Broeken koop ik het liefst bij de Only. Voorderest heb ik niet echt een voorkeur, maar Costes vind ik wel een hele leuke winkel!

8. Ben je een ochtend- of avondmens?
Ik was altijd een avondmens, laat in de avond begon ik aan mijn huiswerk en nóg later ging ik slapen. De laatste tijd is dat een beetje veranderd en ga ik liever (redelijk) op tijd naar bed zodat ik de volgende dag niet als een zombie rondloop op mijn werk.

9. Wat was je lievelingsvak op school?
Op de basisschool was dat handwerken. Lekker knutselen en freubelen. Op de middelbare school was Engels of Frans mijn favoriete vak. Ik vind talen namelijk super leuk om te leren.

10. Wat wou je later worden toen je klein was?
Ik wilde altijd juf worden, op de basisschool. Tot ik erachter kwam dat ik vrij weinig geduld heb, wat waarschijnlijk niet handig is als je voor de klas staat...

11. Wat mis je het meeste aan het kind zijn?
Buitenspelen tot het avondeten, uren skeeleren/flippoën (?)/knikkeren en nergens zorgen over maken.

12. Hoe bevalt je relatie?
Ineens deze random vraag, maar: goed! Ik ben heel erg blij met mijn vriend, hij is echt iemand die het beste uit mij haalt en me soms een schop onder m'n kont geeft wanneer dat nodig is... Ik had nooit gedacht dat ik zó veel van iemand kon houden.

13. Bij wie voel jij jezelf veilig?
Bij m'n vriend.

14. Geloof je in ware liefde?
Zeker! Tenminste, ik denk dat er bij iedereen iemand past (snap je...?), maar dat je er zelf ook wel voor open moet staan.

15. Heb je ergens spijt van?
Het drie keer knippen van een pony? Mijn haar donkerbruin verven? Acrylnagels zetten? Geen grote dingen waar ik spijt van heb, dus. Gelukkig! Ik heb meer spijt van dingen die ik niet eerder heb gedaan, zoals een tattoo zetten (die ik inmiddels wel heb!) of op vakantie met vriendinnen.

16. Op welk karaktereigenschap van jezelf ben je het meest trots?
Ik ben er trots op dat ik zorgzaam en eerlijk ben. Ik zeg waar het op staat, ook al vind je dat misschien niet leuk om te horen.

17. Wat is je slechtste eigenschap?
Ik kan best wel koppig zijn. Best wel heel erg en dat geeft soms best lastige situaties.

18. Welke karaktereigenschap zou je graag willen hebben?
Ik zou best wat meer geduld willen hebben.

19. Denk je meer aan het verleden, heden of toekomst?
Ik probeer heel erg te genieten van alles wat ik nu doe, ben me ook meer bewust van de kleine dingen die me blij maken. Maar de toekomst is ook erg leuk om over na te denken, binnenkort krijgen wij de sleutel van ons eerste huis en dat maakt fantaseren over de inrichting ook heel leuk om te doen!

20. Hoe zie je jezelf over 5 jaar?
Over vijf jaar hoop ik 28 (!!!) te zijn. Ik hoop dan getrouwd te zijn met mijn grote liefde en misschien loopt er al een kleine rond! Hopelijk kwispelt er dan ook een lieve hond rond in ons huis. Maar boven alles hoop ik dat iedereen in mijn omgeving gezond is en blij.

Liefs,
Maart

Reacties